Kärring...

Förresten så glömde jag ju att berätta igår om kärringen jag blev så himla förbannad på. Igår när vi skulle till Munken hade jag parkerat min bil framför huvudingången på jobbet eftersom vi bara skulle dit och vända på morgonen. När vi kom ut och skulle åka hade det hunnit frysa på, så vi fick skrapa rutorna på bilen. Tanten i bilen bredvid stod också och skrapade sina rutor. Vi satte oss i bilen och väntade en stund med fläkten på för att imman skulle försvinna. Då sätter sig tanten i bilen bredvid sig i sin bil, och smäller upp sin dörr på min bil - och kör därifrån! Fast vi satt i bilen så bara stack hon. Jag gick ut och tittade, och mycket riktigt så blev det ett märke på min bil. Syntes inte så väldigt mycket, men ändå. Att hon bara sticker när vi til och med satt i bilen. Tog hennes reg.nr, så jag har sån lust att sätta dit henne för smitning så det bara smattrar om det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0