Jordbävning

Det här var en rubrik jag aldrig trodde att jag skulle sätta, men som Triss-reklamen säger, plötsligt händer det. Jag var mitt uppe i mina snoozningar imorse, och hade antagligen glömt bort vad jag just vart med om om jag inte fått sms av min moster en stund senare som frågade om jag känt av nåt. Då kom minnena tillbaka, och jo då, nog kände jag av det allt. Vaknade till och kände att allt skakade. Jag var ju fortfarande i dvala, så min första tanke var om jag fått kramp i benet så det var det som skakade, så jag kände efter det först. =p Sen tänkte jag att nån måste stå och dra och skaka i min säng, men det vågade jag inte se efter. Eftersom jag bor själv kan det omöjligt vara bra om nån tagit sig in och skakar i min säng.... Hur som helst så var det ju kul att ha vart med om en jordbävning. Synd bara att jag inte klev upp då jag hade tänkt, då hade jag nog vart mer vid medvetande när huset började röra på sig.
Kan väl ses som ett mått på min morgontrötthet kanske, inte ens en jordbävning kan väcka mig? =p


Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha! Jag skulle knappast vara rädd för att det var någon som hade brytit sej in å skakade min säng, utan snarare att det skulle vara ett spöke!:P

2008-12-16 @ 18:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0