Update

Hallå i lådan!
Har kommit på plats i Mönsterås nu, men det har vart dålig uppdatering sen jag kom fram. Har mestadels berott på att jag haft mormor och Julia här, så då är det ju inte så socialt att sitta och blogga kanske. =) Kom hur som helst fram förra söndagen, runt 21-tiden. Började sen jobbet förra måndagen, och det var rätt nervöst innan men gick väldigt bra. Förra veckan var det bara en tandläkare och två sköterskor som jobbade, så det var rätt lugnt. På kvällarna sen var det skönt att ha sällskap, vi var ut och åkte vissa kvällar och hade det mysigt. Det är faktiskt ett riktigt fint ställe jag hamnat på, mycket fina omgivningar. Tänkte lägga upp lite bilder sen på lägenheten och lite vad vi haft för oss i veckan, men det kommer i separata inlägg så småningom.

Imorse åkte mina gäster hem. Jag lämnade dom vid bussen 6,35, och åh vad ensamt och tomt det känns nu! Var jättejobbigt att komma tillbaka hem sen till en tom lägenhet, nu är jag verkligen ensam på riktigt... Så det var en rätt tung morgon. Gick hur som helst till jobbet en stund därpå, och idag kom alla tillbaka från semestern. En del nya ansikten, bl.a. den andra hygienisten, Karla. En lättnad att hon verkar vara en jättetrevlig tjej, vi har snackat mycket under dagen. Känns riktigt skönt faktiskt att få ventilera lite under dagen, och det visade sig att vi hade en del gemensamt.

Som sagt känns det väldigt ensamt nu, men jag försöker tänka positivt och på nåt annat. Som t.ex. är jag snart i Sthlm, och om en stund ska jag och Karla ut och gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0