Tvätt

Så har ytterligare några dagar passerat och nu är vi halvvägs till helg. Härligt! Ser verkligen fram emot helgen, hoppas det blir skoj. Ut och flyga, bara en sån sak. =) Jobbar annars på och sliter. Har mest assistans och det trivs jag med, så det är ju kanon. Idag slutade jag 4, känns som en lyx när man annars slutar 5 de flesta dagarna. Jag och Karla var och handlade lite, och nu har jag tvättid. Har kört två maskiner med sängkläder och lite handdukar. Eftersom jag inte har någon torkställning är det lite småsvårt att komma på ställen att hänga all tvätt, men det löste sig någorlunda. En del hänger ute på balkongen (hoppas det torkar snabbt där....) och resten hänger på stolar och liknande. Kommer bli än mer spännande sen när dom pågående två maskinerna är klara och allt det också ska torka.. =) Men det ordnar sig nog på nåt vis. Hade tänkt hänga ut och vädra mitt täcke också, men det får nog inte plats ute på balkongen som det ser ut. Hur som helst. Som sagt - snart helg!

Kommentarer
Postat av: Jessica

vad har du för tvättstuga där det inte finns torkrum!? Torktumlare vet ja ju inte gör så värst mycket nytta men ett torkrum med en stor fläkt borde de ju finnas.

2008-08-21 @ 13:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0