Sista kvällen hemma

Hallå alla bloggläsare.
Ikväll är som rubriken säger, min sista kväll hemma. Sista kvällen som bybo. At least for now. Har känts helt okej faktiskt. Det som känns lite halvjobbigt är när andra tycker det är jobbigt. Mamma gråter, morbrors sambo gråter. Borde jag också det?
Har spenderat några timmar hos morbror m. fam. för en liten stund sen. Umgicks och fikade. Dessutom fick jag ett paket, ett mjukdjurskossa som det står Milk Power på magen på. Riktigt söt faktiskt! Den kommer med mig ner till södern, definitivt. Därefter åkte jag vidare till moster och lånade en gps där, och blev sittandes även där en stund. Har även fyllt i flyttkort som jag tänkte skicka runt till folk sen. Dock finns flera av er inte på hitta.se, så det fattas en del adresser.... Ni som känner er träffade och vill ha lite post av mig, lämna era dresser omgående. ;-)

Igår var jag till Gävle och gick en sväng på Cityfesten med min underbara vän G. Vi har inte träffats sedan vi tog examen i juni, och jag hade nog inte insett tidigare hur mycket jag har saknat henne! Hade en jättetrevlig kväll, åt, fikade, åkte karusell och skrattade massor. Tack för en jätterolig kväll, min halvperversa vän. ;-)

Imorgon bär det som sagt av söderut, så jag antar att det är på tiden att packa det sista och vara lite social med päronen nu innan jag sticker iväg. Ha det gott så hörs vi igen nere i Mönsterås!

Kommentarer
Postat av: Niklas

Det borde du inte!



Som jag nämner i min blogg, för oss som kommer från dom här trakterna stämmer meningen "The only way is up, baby" väldigt bra! ;)



Ut i världen bara, flyg, flyg!! Eller nåt sånt.



Det kommer bli kanon det här tror jag.



Flyttkort per snigelpost, fniss. Welcome to the 21st century. ;)

2008-08-11 @ 18:52:52
URL: http://niklasw.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0