Dagen som gått

Ska be att få tala om hur innerligt trött jag är på att vara sjuk nu! Nu har jag vart förkyld mer eller mindre hela veckan, och det verkar inte ens gå åt rätt håll. Snarare tvärtom, känns som det bara blir värre. Snuvig brukar jag kunna vara ibland, men med lite nässpray brukar det vara hanterbart. Nu däremot har jag riktig ordentlig hosta, snorar och hostar mest hela tiden. Dessutom kan jag knappt prata, får kraxa fram det jag vill ha sagt. Dryyyyygt, nu räcker det.....

Idag har vi iaf vart i Kalmar. Shoppat mer möbler på Ikea, kollat runt lite i stan och så. Var inte där så himla länge, utan sen åkte vi hem igen och fortsatte den ändlösa arbetet med att skruva ihop alla nya möbler och packa upp ur alla väskor/lådor/kassar som var med hemifrån. Det är inte alls klart än, men det börjar se rätt okej ut iaf. Hoppas verkligen jag kommer trivas här nu, att flytta är verkligen inte roligt!

Kommentarer
Postat av: Niklas

Flytta är väl roligt?! Det är bara "kringarbetet" som är tråkigt. =)

2008-08-04 @ 14:41:24
URL: http://niklasw.blogspot.com
Postat av: Anonym

Krya på dig..

2008-08-05 @ 18:21:05
URL: http://asyl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0