Back home

Så är jag tillbaka hemma en sväng igen. Igår lämnade vi Mönsterås och Kalmar. Åkte en annan väg och passerade Orrefors bl.a. på vägen, var in där och kika. Sen hoppade jag, som jag kanske nämnde tidigare, av i Sthlm och blev kvar där till idag. Igår kväll var vi in till stan en sväng, jag fixade tågbiljetter hem och A växlade pengar. Tänkte gå på bio sen, men det var inget sevärt och jag var rätt trött, så vi struntade i det. Vandrade runt en stund på stan, och sen tog vi tunnelbanan tillbaka. Käkade middag på en mysig liten restaurang med riktigt god mat! Dessutom satt vi ute, och där fanns två små kattungar som hoppade runt. Så sött så. =)

Idag lämnade de av mig på Centralen, och jag gick runt en stund på stan. Eftersom jag inte fick i mig någon frukost imorse så var jag rätt hungrig vid det laget, så det blev lunch på NK. Kollade runt lite på Gallerian, köpte en tröja på TopShop och underkläder på rea på KappAhl, sen lessnade jag på att gå på stan, så jag gick tillbaka till Centralen och satt där och vänta på mitt tåg. Kom hem vid 6-tiden eller nåt sånt. Var till farmor och farfar en stund när jag kom hem, och sen blev jag sittandes/liggandes här, med datorn i högsta hugg.

Bara helgen kvar, sen blir jag Mönsterås-bo på riktigt..... Spännande värre!

Och Niklas, ja, det var typ 25-30 mil till Ullared. Men det är ju bra mkt närmare än hemifrån iaf..... Man lär ju passa på. ;-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för idag!

2008-08-09 @ 00:30:04
URL: http://asyl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0