Sol

Och solen bara fortsätter skina. Har vart underbart att kunna sitta ute hela dagarna. Har gått massor, och mina fötter ser ut därefter. Skavsår så det bara skriker om det, jag är i allra högsta grad beroende av plåster för att kunna använda dom överhuvudtaget.. =) Har gått minst 1 timme om dagen, och det har vart hur skönt som helst. Riktigt varmt och härligt.

Idag har jag kickat boll med Adam och snackat strunt med Julia. Den damen har många ideér vill jag lova.
"Du..... Jag har tänkt på en sak, ja!" ;-)

Imorgon är det slut på ledigheten, då ska jag till Gävle igen. Hoppas att det fina vädret håller i sig till helgen så man får bättra på brännan ytterligare.

Kollade på bilder tidigare ikväll som är tagna för bara ungefär 2-3 veckor sedan, och då var det fullt med snö på backen. Så här går det undan vill jag lova.... Åt helt rätt håll. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0