Passerad helg

Så var det snart slut på ännu en helg. Har inte gjort så mycket vettigt egentligen. Pluggade i och för sig igår, så det får väl räknas som vettigt. Sen har jag mest tagit det lugnt, har trots mindre roligt väder tagit mig ut och promenerat en vända varje dag, och det är ju bra. Har fått upp kondisen lite bättre nu, så jag klarar av sista backen utan att jag tror att döden är nära... ;-p Vilket är bra, dessa backar är inte att leka med, det kan nog alla som någon gång bestigit dem skriva under på. ;-) Djur har jag sett varje dag också, igår var det 7-8 rådjur och massor med tranor, idag var det 1 rådjur och inte fullt så många tranor, men ändock.

En dryg vecka väntar nu, ska vara två dagar i Gävle, två dagar i Falun, och en dag i Bollnäs..... Puh. Jag som hade planerat det så bra så jag åtminstone skulle få vara ledig på min födelsedag, men icke. De planerna ändrades. Så det är bara att ta sig upp och iväg varje morgon. Det lär väl gå det också.

Nu ska jag gå och bänka mig i soffan och se One Tree Hill.

Tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0