Nattlig kalabalik

Inatt var det fullt ös här hemma vid 04-tiden. Först var katten inne hos mig och rota runt på min säng. Hon brukar göra det ibland, så jag brukar mest säga åt henne att vara tyst och gå därifrån, och sen somnar om jag igen. Så även inatt.
En stund senare började lillasyster föra världens liv utanför min dörr. Det visade sig då att katten gått in till henne, hoppat upp på hennes säng, och därifrån kissat på väggen. =p Så hon fick upp och byta sängkläder mitt i natten, sådär lagom kul. ;-)
Jag somnade gott om och var glad att hon hann lämna min säng innan hon uträttade sina behov.

Har gått även idag, precis som varje dag resten av veckan. Minst en timme varje dag. Vissa dagar har det blitt två promenader. Så kan det gå när det är så fint väder. Även om det var lite blåsigt idag.

I övrigt känns det som att jag är kvar här hemma, men har tankarna på annat håll. Långt bort härifrån.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0