När man talar om trollen....

Idag har jag vart hos Kicki i Gävle där vi skrev vidare på vår B-uppsats. Plitade ner några rader iaf. Jag köpte mitt busskort imorse, och bestämde mig till slut för att göra rätt för mig och gå på studentpris istället för ungdom (är bara ungdom några dagar till i X-trafiks ögon....). Jag och Gullan pratade om det när vi stod och väntade på bussen från Kicki, och sa att egentligen hade man lika gärna kunnat köpa ungdomskort, för några kontrollanter ser man ju ändå aldrig röken av. Så klev vi på bussen, och vilka stod där om inte två kontrollanter! Det var faktiskt riktigt roligt. Så då var det ju kanske lite tur att jag köpte rätt biljett, men än så länge hade det ju inte spelat nån roll ändå.

Var ut och gick en sväng tidigare ikväll, och fick beskåda lite av Animal Planet fast på riktigt. Två rävar sprang ute på åkrarna och jagade tranorna som går där. Rävar i Rävaberg.....

Sen har jag också pratat med chefen nere i södern igen, och bestämt att jag kommer att börja jobba i början av augusti. Så under kvällen har jag också hunnit med att kika på lite lägenheter. Så får vi se var jag hamnar! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0