Ingen mår så bra som jag

Idag har jag spenderat förmiddagen på sjukhuset med farmor. Hon skulle träffa sin läkare, och hon blev skickad på röntgen direkt, så vi blev kvar nästan två timmar sammanlagt.

Har sen jag kom hem vart ut och gått 1,5 timme. Underbart väder ute även idag. Vägen var lite väl lerig på de värsta skogsvägarna och jag har åkt på världens skavsår på båda fötterna, men vad gör väl det?
Inte för att jag är något jätte-fan till Fronda, men kunde inte låta bli att känna igen mig i låten när jag hörde den på radion på vägen hem från sjukhuset,
Kalendern har en glugg idag
Jag har nästan inga krav
Så borde hela livet va

Ingen mår så bra som jag

Ut och njut i solen gott folk!

Kommentarer
Postat av: Viika

Hej! Är du intresserad av en ny design till bloggen? Spana in min blogg! :)

2008-04-22 @ 15:34:56
URL: http://viika.blogg.se
Postat av: Jasmine

Hur har din dag varit? :)
Ha det bra :)

2008-04-22 @ 15:47:28
URL: http://assmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0