Helg

Det var den helgen. Har inte gjort nåt speciellt, tagit igen mig efter veckan som var bara. Var en intensiv vecka, tur att inte alla veckor är sådana. Den kommande veckan blir det inte fullt lika mycket pendlande. Tiden går så fort, nästa vecka ska uppsatsen vara klar! Tänka sig vad fort tiden går. Sen väntar ytterligare några veckor praktik, och sen är vi klara! =)

Nästa vecka ska jag på återbesök på sjukhuset också, kolla upp mina knölar på halsen. Känner inte av dom just nånting längre, så allt är väl som det ska hoppas jag.

Har under helgen kommit på vad jag ska skaffa mig för sällskap när jag flyttar, en ragdoll. =) Hur underbara som helst, så en sån lutar det starkt mot.

Imorgon är det sista svarsdag för två lägenheter jag anmält intresse för också... Så det blir nog den som jag stod först i kön på. Det är inte den lägenheten jag helst skulle vilja ha, har flera andra som jag hellre skulle flytta in i. Men man får väl nöja sig med det man får.

Annars som sagt så har den inte hänt så mycket mer i Hannas värld.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0