Har man sagt A....

Ska man ju också säga B är det sagt. Synd då bara då man har vänner som känner en alltför väl och genomskådar allt med detsamma. Därmed inte sagt att nåt är bekräftat. Men tönt och idiot kan du vara själv. ;-p

Hela eftermiddagen spenderades ute i min nya solstol i det udnerbara vädret. Valde dock en mindre bra placering, under tallen där en ekorre satt precis över mig och skalade kottar. Så då och då ramlade det ner kott-rester på mig. Men härligt värre var det.

Mindre härligt är skavsårs-blåsan jag har under ena foten efter dagens långpromenad. Illa.

Kommentarer
Postat av: Niklas

Jag är gärna en tönt och idiot. Det är bara ord.. ;)

Fast nog var jag smart som listade ut B på två röda sekunder. Även om du var rätt genomskinlig.

2008-04-23 @ 16:49:39
URL: http://niklasw.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0