Godnatt

Slut på helg, snart börjar en ny vecka. Imorgon ska vi skriva vidare. Med paus för läkarbesök, jag har tid på sjukhuset igen imorron kl 11,20. Återbesök. Får se om dom hittat nåt nytt eller om dom friskförklarar mig och släpper mig fri igen. Jag tror på det sistnämnda. :)

Idag har jag vart duktig och gått hela två gånger. 60 min första gången och 30 min sen. Mindre kul väder idag, blåsigt och regnet hängde i luften. Men det gör inget.

Har läst en så fruktansvärt vidrig bok i veckan också som en kompis tipsade om. Fattar inte hur människor kan vara så sjuka..... Och hur starka andra människor kan vara som tar sig ur sitt elände. Ska lämna tillbaka den imorron, det var en riktig sträckläsar-bok. Har läst varje morgon och kväll hela veckan tror jag.

Nåväl, nu stänger jag butiken för idag.
Goodnight sweetheart.

Kommentarer
Postat av: Niklas

Det här var bland det värsta jag läst! =P Hur har du mage att skriva om en bok men inte nämna vad den heter?! Det är vad jag kallar sjukt... ;)

2008-04-28 @ 00:16:25
URL: http://niklasw.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0