Falun

Och dagarna går och inget blir det skrivet här.....

Idag har jag vart till Falun igen. Vi har matat in data på Kerstins dator, så ikväll kommer jag nog höra Gullans röst innan jag somnar, 4,4,3,2,4..... 4 hela, hela vägen. 2,1,4,4,4....... osv osv. Men fort gick det när var tre.
Sen satt vi med resultat-delen av vår uppsats. Kom väl inte så överdrivet långt, men då går det när man inte förstår sig på tabellerna. =)
Avslutade sen Falu-vistelsen med ett varsitt stick hos Läkarhusen, jag fick min sista vaccination, och G och Kicki tog blodprov. För andra gången i mitt liv fick jag idag vara moraliskt stöd vid blodprovstagning, och det skulle inte förvåna mig om jag får ett blåmärke på armen som minne. ;-)

I helgen var vi till Gävle/Valbo. Fick tag på de sakerna jag spanade in nere i södern, men som jag aldrig köpte. Så nu är dom inköpta, och jag minns inte när jag senast var så pank som jag är nu. Tur då att jag fortfarande har månadens dyraste utgift kvar, busskortet.... Det ska jag köpa imorron, så då blir jag än lite mer fattig. Så kan det gå. Bara några månader kvar av det fattiga studentlivet, om några månader har jag råd att unna mig det jag vill..... =)

Imorron ska jag till Gävle igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0