B-uppsatsen

Idag har jag vart ledig och inte gjort så mycket vettigt alls under dagen. Gick en timme, runt neråt byn. Samma tur som igår. Pustade ut med gott samvete sen framför tv:n.

Nu ikväll däremot har jag vart desto mer effektiv. Det är ju slutspurt i skolan nu inför examen, och nu är det vår B-uppsats vi jobbar med. Ikväll fick vi tillbaka den för sista gången från vår handledare. Var tänkt att vi skulle träffas i Gävle imorron för att fixa det sista, men det var inte så svåra grejer att ändra, så jag gjorde allt nu ikväll istället. Kändes onödigt att offra en hel dag på det när jag fixade det på 1-1,5 timme själv. Så nu är den klar, och så blev vi lediga imorron på köpet. Ska träffas på msn imorgonförmiddag bara och gå igenom några sista frågetecken. Så härligt, nu är det bara examinationen av den kvar. =)

Så så är läget. Det blev ett långt samtal inatt, hela 2 timmar och 18 minuter för att vara exakt. Minns inte när jag sist pratade i telefon så länge. Och vem vet, kanske blir det favorit i repris redan ikväll?

Nu ska jag gå till mormor och tigga lite äppelmos, jag blev så sugen på det idag... Se om hon har någon burk att avvara.
Sen blir det Desperate Housewives och sen ska jag bara sitta här och vänta....... På bättre tider....... ;-)

Kommentarer
Postat av: Jürgen

Hallo, Ich bin eine schöne krankenschwester.

I heard you got a fish, it makes me a little sad.. :(

;)

2008-05-01 @ 10:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0